Hastane mi Muayenehane mi ?

Şişman bir şahıs cok namlı bir doktorun muayehanesine gidiyor ve ona zayıflamak istediğini söylüyor..Doktor, bir hafta kullanmak üzere isimsiz bir hap veriyor ona..İlacı ilk kullandığı gece,uyurken rüya görmeye başlıyor adam..Bir saray içinde, etrafında onlarca cariye..Sabaha kadar bi onla, bi bunla sabah uyanınca kan ter içinde..Her gece aynı olay..Bir haftanın sonunda bütün fazla kilolarını atmış..Tığ gibi bir delikanlı olmuş..
Günler sonra yolda şişman bir arkadaşına rastlıyor ve nasıl kilo verdiğini soruyor ona..Arkadaşı anlatıyor..O da hemen doktorun çalıştığı hastaneye gidiyor..ve ona da aynı tedavi…
İlk gece, arkadaşı rüyasında bir sarayda..Etrafında onlarca iri adam..Bizim şişman önde onlarca adam peşinde..Başlıyor saray içinde bir koşuşturmaca..Üçüncü gün sonunda adam zayıflıyor
ama dayanamıyor ve telefon ediyor doktora..Neden arkadaşımla benim rüyalarım farklı?? diye soruyor..Doktor biraz düşündükten sonra adama soruyor:’Siz hastaneye mi gelmiştiniz ? Muayenehaneye mi?

Yazar Hakkında
Toplam 710 yazı
admin
admin
Yorumlar (11 yorum)
şevval
şevval Cevapla
- 19:57

sonunu bende anlamadım?

farrav
farrav Cevapla
- 20:14

sonunu kimse anlatabilirmiiii?????……

yusuf
yusuf Cevapla
- 23:14

geriler bişey anlamamışlar anlmaş gibi yapıyolar geriiiiiiiiiiiiiiii

BuRaK
BuRaK Cevapla
- 00:45

+7 üstü okusun lütfen:)

manyak_25
manyak_25 Cevapla
- 03:55

sonu ne bılıyomusunuz arkadaşlar sonu oncekı ofısıne gıtmış para vermış dığerı hastahaneye gıtmış para vermemeış ılkı karı tıkerken goruyo ıkıncısıde şişman adamlar peşıne koşuyor

cesur
cesur Cevapla
- 02:14

valla kardeş sonunu bende anlamadım

ece
ece Cevapla
- 14:10

gülmekten karnım ağrıdı beee

merve
merve Cevapla
- 13:56

üfffff iğrenç bee bunası bişe ben buna fıkra bile diyemem

sopi
sopi Cevapla
- 21:14

lan nerden buluonuz yha allhm yarıldık gülmektenn

abdullah
abdullah Cevapla
- 13:40

aptal
salak
şapşal
pislik

martin
martin Cevapla
- 04:55

ahaha türk hastane sistemi muaynehaneye gelince iyi muamele var tabi,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

×

Bir Şeyler Ara